Pogosta vprašanja

Nazaj

Kaj storiti v primeru, če sem se zmotil/-a pri nakupu?

.

Takoj, ko opazite napako nas o tem obvestite preko maila info@vulkanizerstvo-lasic.si. Navedite številko naročila in podrobno opišite napako, kje ste se zmotili. V primeru, da želite zamenjati naročeni izdelek za drugega napišite za kateri izdelek bi želeli zamenjavo. 

Lahko nas tudi pokličete na 07 49 66 990 ali 031 646 700. Obvezno pripravite številko naročila. 

Kaj storiti v primeru, če nisem dosegljiv/-a ali me ni doma, ko prispe paket?

Obvestilo o odpremi paketa prejmete takoj, ko je paket predan dostavni službi, ta pa vas kontaktira še eno uro pred dostavo, tako da se s kurirjem lahko dogovorite o prevzemu paketa. 

V kolikor ste izbrali način plačila po predračunu, preko Leanpay, Paypal ali s kartico vam bo kurir pustil paket pred vrati oz. za to namenjeni površini. 

V kolikor ste izbrali način plačila po povzetju vas bo kurir eno uro pred dostavo poklical in se boste dogovorili o prevzemu.

Kaj lahko storim v primeru, da sem prejel/-a napačne artikle?

Takoj, ko ugotovite da ste prejeli napačne artikle, slikajte vsebino paketa in pošljite fotografije na mail info@vulkanizerstvo-lasic.si, po prejemu foto dokazov bomo artikle zamenjali. Napačne artikle, ki ste jih prejeli pustite zapakirane v originalni embalaži, saj jih bo dostavna služba v najkrajšem možnem času prevzela na vašem naslovu. 

Kaj lahko naredim v primeru, če so artikli, ki sem jih prejel/-a poškodovani?

Takoj, ko opazite nepravilnosti na zunanji embalaži paketa le to takoj poslikajte, še preden paket odprete in nam posredujte fotografije. Previdno odprite paket in preverite vsebino, v kolikor je tudi vsebina poškodovana poslikajte nastalo škodo z več kotov, da bo škoda zares vidna in nam tudi te slike posredujte na mail info@vulkanizerstvo-lasic.si 

Za nadaljnja navodila vas bo kontaktirala služba za reklamacije in vaš primer v najkrajšem možnem času rešila.

Ali lahko spremenim svoje naročilo?

Če želite spremeniti naročilo čim prej pokličite Službo za pomoč kupcem +386 7 49 66 990 ali na +386 31 646 700 od ponedeljka do petka od 8.00 do 18.00 ure ali v soboto od 8.00 do 13.00 ure.
Tako lahko dodate ali odstranite artikle, ki so v naročilu, če le to že ni bilo odposlano. V kolikor so paketi že na poti spreminjanje naročila ni možno. 

Možno je preklicati celotno naročilo.

Kaj pomeni redna cena in kaj cena za gotovino?

Na vse artikle, ki so v spletni trgovini nudimo 22% gotovinski popust.

Redna cena je polna cena z vključenim 22% DDV-jem na katero se odšteje 22% popust. Nova cena z že vključenim 22% popustom se prikazuje kot cena za gotovino. Ta cena velja ob plačilu z gotovino v poslovalnici, po predračunu ali po povzetju. V kolikor se odločite za plačilo na obroke preko Leanpay se popust zmanjša za 2%, torej prejmete 20% popust. V kolikor pa se odločite za nakup in plačilo s kartico ali preko Paypal sistema se popust zmanjša za 5%, torej prejmete 17% popust. 

Cena se izračuna glede na izbrani način plačila v košarici. 

Vse cene vsebujejo DDV (22%).

*Popusti se lahko kadarkoli brez predhodnega opozorila spremenijo.

E-novice

Stopite v stik

Uradni podatki

Odpiralni čas

pon–pet: 8.00–18.00 
sob: 8-13

ribbon @2x.png